سلام دیشب برای اولین بار نفرینش کردم داد زدم گریه کردم گفتم ایشالا فردا شب اعلامیه ات روی دیوار ببینم دیشب تا صبح کابوس میدیدم خیلی ناراحتم
+ نوشته شده در چهارشنبه نهم تیر ۱۳۸۹ ساعت 11:25 توسط منیژه
|
من از تبار غربتم